Gratis verzending vanaf €60 100 dagen gratis retourneren Cadeauverpakking

Wat je altijd al wilde weten

Dringende vragen en uitgebreide antwoorden op eventuele onduidelijkheden die zich kunnen voordoen tijdens het bestel proces. Of voor algemene vragen in verband met onze vriendelijke online-shop.

Om het makkelijker te maken hebben we alles in onderwerpen verdeeld. Daar kan je alles vinden. Als dat niet het geval is, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Die helpen jullie graag verder.

Je kunt ons contacteren via het contact formulier of telefonisch. Onder elk onderwerp in de FAQ vind je de juiste contact gegevens. Op deze manier word je vraag meteen doorgestuurd naar de juiste afdeling en het snelste verwerkt.  

Voor algemene klantenservice vragen die niet in de FAQ beantwoord zijn kun je ons zo bereiken:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 025 88 53 99 (Maandag-Vrijdag 8:00-18:00)

Hoe maak je een bestelling bij Radbag?

Heel gemakkelijk. Je plaatst alles wat jouw hartje begeert met een klik in de virtuele winkelwagen. Als je daar klaar mee bent, volg je heel eenvoudig de verdere instructies.

Je hoeft geen klanten account te hebben – maar dit heeft wel een aantal voordelen. Voer asljeblieft je naam, adres, en e-mailadres in zodat alles wat je hebt bestelt, goed bij jou aankomt. Daarna kan je van vrijwel alle online betaalmethoden van het hele universum, er een kiezen die je het fijnste vind.

Nadat uw bestelling is voltooid ontvang je een bevestigings e-mail die alle details nog even samenvat. We zullen je op de hoogte brengen zodra de bestelling ons verlaten heeft en onderweg is. 

Nu alleen nog met  plezier afwachten.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Heb ik een klanten account nodig?

Natuurlijk zouden wij het leuk vinden als je een klanten account aanmaakt. Zo hoef je namelijk niet meer bij elke bestelling alle gegevens opnieuw in te voeren. Zo kun je ook jouw betaal methoden opslaan en ontvang je de onvergelijkbare Radbag-newsletter met de nieuwse producten, leuke koopjes, en alle andere leuke dingen die we jullie te melden te hebben.

Maar het kan ook zonder. Wat voor jou fijner is.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Kan ik m’n cadeau laten inpakken?

Ja dat kan, bij alle producten waar het gemarkeerd staat op de product pagina/in het winkelwagentje. Als je voor de cadeauverpakking optie kiest krijg je er ook een wenskaart bij (met of zonder tekst). Dit allemaal voor €2,99.

Hoe werkt het?

Zodra je de producten in het winkelwagentje hebt toegevoegd, kan je de cadeau optie selecteren. Hier kan je voor elk product kiezen of je het wil laten inpakken, en welke tekst je op de kaart wil hebben. Je kan de kaart uiteraard ook leeg laten, zodat je er later zelf nog iets op kan schrijven.

Hou er rekening mee dat wij elk product appart inpakken, en dat de bijhorende kaart alleen samen met het product geprint kan worden. Dit betekent dat je niet alleen een kaart kan bestellen.

Als je klaar bent met je bestelling zullen wij de cadeaus inpakken. Dan worden deze samen met de kaart naar jou verzonden.

Hoe kan ik de ingepakte cadeas onderscheiden?

Dat is simpel. Op elke kaart hebben we de product ID geprint (een code van 6 letters) in een lichtgrijze kleur. Deze product ID codes vind je ook op het papiertje dat meegeleverd word. Zo kan je makkelijk zien welk cadeau welke is, en welk cadeau voor wie is.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe kan ik m’n bestelling annuleren?

Als je een bestelling hebt geplaatst en het voor een of andere reden toch wil annnuleren, is dit geen probleem.  Er zijn twee mogelijkheden:

  1. Als de bestelling nog niet verwerkt is, kunnen we het meteen op stop zetten en het geld terug betalen. (Dit hangt af van de betaal methode). Als je tot 2 uur na de bestelling van gedachte veranderd, kun je ons telefonisch bereiken of via het onderstaande contact formulier.

 

  1. Wij zijn – meestal ;-) – heel snel met het verwerken van bestellingen. Het kan dus zijn dat je bestelling al is verwerkt en verstuurd wordt. Als dit het geval is kunnen we helaas de bestelling niet meer annuleren. Uiteraard kun je het paketje dan gratis terug naar ons laten sturen. Zodra de bestelling terug bij ons is aangekomen krijg je het geld terug.
Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe bestel ik personaliseerbare producten op de juiste manier?

We willen graag ons groeiend assortiment aan personaliseerbare producten zo duidelijk mogelijk uitleggen. Als er iets onduidelijk is, willen we graag verwarring voorkomen. We hebben 3 goude regels hoe je het beste de configurator kan gebruiken en personaliseerbare producten kan bestellen in onze shop.

Regel 1 – de preview op onze website laat precies zien hoe het product geleverd zal worden.

Al onze personaliseerbare producten worden precies gedrukt na de hand van de configurator. Wat daar ingegeven is, komt op het product te staan. Als er een typo gemaakt is, wordt deze dus ook gedrukt.

Bijvoorbeeld als:

Een karakter in de tekst maar voor de helft zichbaar is,

De tekst maar op 1/3 van de poster te zien is,

Elke lijn dezelfde kleur heeft,

Een deel van de foto er niet op staat,

Of als sommige karakters er niet goed opstaan,

Dan wordt het product zo gedrukt. Dit kan je zien in de preview, en in het winkelwagentje. Controleer dus altijd goed hoe het er in de preview uitziet.

Regel 2 – geef ons graag de foutjes door die niet door jou komen

Er zijn een paar elementen in de posters die niet veranderd kunnen worden. Als er iets ergens niet goed uitziet, contacteer ons dan graag voordat je de bestelling plaatst via het contact formulier. Dan kunnen wij het sjabloon aanpassen zodat je het product zonder foutjes toegestuurd krijgt.

Regel 3 – check alsjeblieft de tekst en foto’s voordat je de bestelling plaatst – daarna kunnen wij foutjes helaas niet meer aanpassen.

Op alle product pagina’s van de personaliseerbare producten zie je de checkbox “Ik heb het product gecontroleerd op fouten...”. Wij willen uiteraard zorgen dat jullie het product krijgen precies hoe jullie het willen hebben. Kijk dit dus alsjeblieft altijd goed na. Nadat de bestelling geplaatst is kunnen wij helaas foutjes (bijvoorbeeld in de tekst) niet meer corrigeren. Dit is omdat de print file meteen gecreëerd wordt nadat jij de bestelling afrond.

Als er een foutje gemaakt is, kunnen we de bestelling alleen annuleren (indien mogelijk). En daarna kan je het opnieuw bestellen.

PS: Als het product beschadigd bij jou aankomt krijg je uiteraard gratis een nieuwe. Details daarover lees je hier.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

Hier vindt u een overzichtelijke lijst met betalingsmogelijkheden in jouw land, zodat je kan kiezen welke je het fijnste vind.

Paypal

PayPal staat altijd tot je beschikking als betaalmethode. Je wordt na het bestellen naar PayPal doorgelinkt , waar je vervolgens de betaling aan Radbag bevestigt. Let op: pas nadat je terug bent gelinkt naar Radbag is de bestelling definitief rond. Als tijdens het betalingsproces je internet vastloopt, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je kunnen verder helpen.

Bankkaart

Wij bieden ook een gemakkelijke betaling aan met Visa of Mastercard. Of met je normale debitkaart (Bancotact/Mister Cash). Ons betaalproces is SSL-versleuteld en geverifieerd door GeoTrust, zodat je gegevens niet onderschept kunnen worden door derden en zo volkomen veilig zijn. Het bedrag wordt onmiddellijk van je kredietkaart afgeschreven zodra de bestelling voltooid is. Betalen met kredietkaart is altijd mogelijk.

Houd er rekenening mee dat het met uitzonderingen (met name bij grote rekeningen) kan voorkomen dat het iets langer duurt om de kredietkkaart te valideren. Hierdoor kan de levering van  de bestelling 1 a 2 werkdagen langer duren. Maar geen zorgen, dit is in de online business normaal. En geduld, zoals ze zeggen, is een deugd.

Overschrijving

Je schrijft simpelweg het bedrag over op onze rekening - gemakkelijk, toch? Zo gauw we onze boekhouding horen juichen, sturen we het pakket naar je op. Let er wel op dat het 3 tot 5 werkdagen kan duren voordat we je betaling ontvangen op onze rekening. De rekeninggegevens voor de overschrijving ontvang je per e-mail, samen met de bestelbevestiging. Gelieve het bedrag zo snel mogelijk over te schrijven. Onze huisrobot D4Y annuleert namelijk alle bestellingen die na een bepaalde tijd nog steeds niet betaald zijn (je ontvangt uiteraard eerst nog wel een herinnering).

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Levering voor Kerstmis - laatste dag van verzend

In overeenstemming met onze verzend partners zouden jullie bestelling er optijd moeten zijn als je

voor 19.12, 11.30 besteld.

Met onze personaliseerbare producten vragen we jullie om hier een extra dag voor te rekenen (dit zijn ongeveer alle producten in onze "exclusieve" catagorie). Gepersonaliseerde producten kun je dus tot 18.12, 11.30 bestellen zodat ze er op tijd zijn.
Dit geldt ook voor bestellingen met de cadeauverpakking optie.

Als jullie je aan deze datums houden, komen jullie bestellingen onder normale omstandigheden op tijd (voor Kerstmis) aan.
Natuurlijk is dit nooit 100% gegarandeerd, er kunnen van onze kant dingen fout lopen en van de bezorg service.
Wat we wel kunnen garanderen: we doen er werkelijk alles aan om te zorgen dat alles op tijd aankomt!

Alle bestellingen die na deze datum is ons systeem aankomen zullen hoogstwaarschijnlijk na de feestdagen aankomen.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe worden de goederen verzonden?

Jouw bestelling wordt (normaal gesproken) verpakt in onze prachtige witte dozen. Uiteraard met de juiste hoeveelheid verpakkings materiaal, zodat alles veilig aankomt. We sturen je alles op in één pakket, indien mogelijk.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd bedraagt meestal 3-4 werkdagen. Bij gepersonaliseerde producten kan er een dag bijkomen, aangezien deze speciaal voor jou gemaakt wordt. Overigens, mocht een product niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben, dan wordt dit altijd duidelijk aangegeven op de productpagina en in je winkelwagentje.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Wat zijn de verzendkosten?

Zoals je waarschijnlijk al weet, zijn de standaard verzendkosten vanaf een bestelling van €60 gratis. Onder dat bedrag, zijn de verzendkosten €4,95.

Verzendkosten:

 

GLS  GLS Logo
Verzendkosten 4,95 €
Gratis verzending vanaf 60 € bestelwaarde
 

GLS GLS Logo
Verzendkosten 4,95 €
Gratis verzending vanaf 50 € bestelwaarde
Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Kan ik mijn lever adres nog laten veranderen?

Heb je het verkeerde adres perongeluk ingegeven? Of ben je waarschijnlijk niet thuis wanneer je bestelling aankomt? Dan is het natuurlijk geen slecht idee om je adres en verzend opties te veranderen.

Als jouw bestelling met GLS verstuurd word, kan je best makkelijk je leverings adres veranderen.  Je hebt namelijk “flex delivery”. Naast onze bevestigings email van je bestelling, ontvang je ook een email van GLS. Hier staat in wanneer ze denken dat jouw paketje geleverd word. In deze mail vind je een link waar je verzend opties kan veranderen. Je kan bijvoorbeeld:

-          Leverings adres veranderen

-          Vastleggen waar je paketje achter kan laten geworden

-          Je paketje in een GSL depot laten leveren, waar je het zelf kan ophalen

-          De dag van de levering kiezen

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van jouw bestelling online volgen. Deze link vindt je in de verzend bevestings email. Via deze link vindt je ook contactinformatie voor onze logistiek partners. Zou er iets niet kloppen, wat wij niet verwachten, kan je ook met hen contact opnemen.

Je kan de status van jouw bestelling ook direct hier bij ons bekijken:

Waar is mijn bestelling?

De volgende details hebben we van jou nodig zodat we de bestelling kunnen vinden:
- Je bestel nummer (deze kan je vinden in de bevestigings email)
- Jouw achternaam (dit moet dezelfde naam zijn als bij het factuur adres)
- E-mailadres
- Of de postcode van het factuur adres

Vindt je jouw bestelling nog steeds niet, laat ons dan alsjeblieft via het contact formulier een bericht achter. Let op, dat na de bestelling het 1 a 1 ½ dagen kan duren voordat het paket verzonden wordt. Dit kan betekenen dat de Tracking pas 24 uur na de verzending geactiveerd wordt. Wij vragen jullie om alsjeblieft deze tijd (48 uur na de bestelling) af te wachten voordat jullie ons contacteren.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe werkt het als ik iets wil retourneren?

Geen probleem. Voor gedetailleerde informatie over retourneren, terugbetaling en onze 100 dagen niet-goed-geld-terug garantie, bezoek je onze pagina terugzending. 

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Kan ik mijn bestelling ook in andere landen laten leveren?

Wij leveren in elke shop alleen naar dat land. Maar je kan uiteraard van shop wisselen, zodat je jouw bestelling daarheen kan laten leveren.
Hier zijn de links naar onze shops:

Deutschland / Österreich / Schweiz / Suisse / Nederlands / België / Belgique / Danmark / France / Italia / España / Polska

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe stuur ik een paketje terug?

Wil je graag een of meerdere producten terugsturen? Geen probleem! Bij radbag willen we dat je 100% tevreden bent met je aankoop bij ons. Je kan dan ook alle bestelde goederen binnen 100 dagen na ontvangst retourneren. Gratis!

Wanneer je bij ontvangst een beschadigd of een niet-besteld product aantreft, neem dan eerst contact op met onze klantenservice ALVORENS het naar ons terug te sturen. Dan zoeken wij de meest pragmatische oplossing voor je, eventueel zonder retourzending. Voor alle andere gevallen staat de retourprocedure hieronder beschreven.

1. Maak je persoonlijke retouretiket op het retourportaal van DHL. In het veld “Klantnummer” vul je je klantnummer in, dewelke je terugvindt op je factuur. Je zal het label vervolgens als PDF ontvangen. Je dient deze gewoon nog af te drukken en op je retourpakket te kleven. Het retouradres voor je pakket vind je ook op dit label. Maak het jezelf gemakkelijk, en gebruik de kostenloze mogelijkheid die we aanbieden. Stuur het pakket niet terug op eigen houtje!

2. Vul het retourformulier in dat bijgevoegd was bij je pakket, en voeg dit bij je retourpakket. Heb je geen retourformulier gevonden in je pakket? Dan kan je deze hier downloaden.

3. Plak het retourlabel op je retourpakket en breng het naar een filiaal van Bpost. Bewaar het bewijs dat je van hen krijgt. Dit toont namelijk aan dat je het pakketje hebt teruggestuurd, in geval het verloren raakt onderweg.

Stuur je pakket naar:

Radbag
c/o MH direkt
Bleicheweg 158
88131 Lindau
Duitsland/Germany

4. In orde! We storten het geld terug binnen 10 dagen nadat we je pakket ontvangen hebben.

Let op:Gepersonaliseerde producten en audio/video opnames kunnen niet terug gestuurd worden en zijn uitgesloten van herroepingsrecht. Software is ook uitgesloten van herroepingsrecht, maar kan terug gestuurd worden indien het nog in de originele data seal zit.

Gedetailleerde informatie omtrent het herroepingsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Wanneer krijg ik het geld terug na het retourneren?

We storten het geld terug binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het retour pakket op ons adres.  Als dit niet het geval is, neem dan graag contact op met onze klantenservice.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Is een artikel kapot gegaan of wil je liever iets anders hebben uit onze shop? Laat ons dan alsjeblieft een bericht achter

Wij zullen dan alles regelen.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

M’n personaliseerbaar artikel is beschadigd bij mij aangekomen. Wat zal ik nu doen?

Allereerst onze excuses dat ons personaliseerbaar product niet naar jullie (en onze) verwachting is aangekomen. Dit kan zijn door een beschadiging, of een fout in de tekst – die er in de preview niet in stond.

Als dit het geval is zullen we uiteraard het product gratis omruilen. Gebruik alsjeblieft het contact formulier en laat ons weten wat er precies fout mee is. Gelieve ook foto’s mee te sturen van de foutjes/beschadiging.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Waar kan ik meer informatie vinden over een product?

Waar kan ik meer informatie vinden over een product?

Als je graag alles precies wilt weten, is er een samenvattig van alle belangrijkste details van de producten op de product paginas. Als je op de product pagina naar beneden scrollt, vind je een overzicht van de belangrijkste eigenschappen. Bijvoorbeeld:

  • Grootte
  • Maat
  • Materiaal
  • Technische features
  • Tips die je mogelijk moet overwegen

En andere dingen die interessant zouden kunnen zijn.

Mocht je toch nog vragen hebben over een product, kan je uiteraard kontakt opnemen met onze klanten service.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Product beschikbaarheid?

Je hebt het perfecte cadeau gevonden maar het is momenteel niet op voorraad?

Dat is een beetje irritant, maar jullie hebben gelukkig de mogelijkheid om uit te vinden wanneer jullie product weer leverbaar is.

Op de product pagina zelf kun je de product beschikbaarheid zien:

"Binnenkort beschikbaar" staat er bij producten die al besteld zijn en binnenkort geleverd worden (hoe lang dit duurt licht aan de leveranciers).

"Tijdelijk uitverkocht" staat er metname voor seizoen producten (bijvoorbeeld dekens in de winter en opblaasbare floaties voor in de zomer). Deze producten zullen beschikbaar zijn wanneer het seizoen weer begint.

"Uitverkocht" betekent dat wij het product niet meer binnen krijgen. Deze producten zijn dus niet meer beschikbaar in onze shop.

Voor de meeste producten kun je een e-mailadres ingeven zodat je een notificatie krijgt wanneer het product weer leverbaar is. Zodra een product weer op voorraad is ontvang je een mailtje met een link naar het product.

Als je meer exacte informatie nodig hebt (bijvoorbeeld als je een cadeau voor een bepaalde datum nodig hebt) kun je ons uiteraard bereiken via het contact formulier.
Laat ons dan alsjeblieft weten om welk product het precies gaat. Bijvoorbeeld welke variant, welke kleur, welke maat etc.

Onze klantenservice stuurt jullie dan zo snel mogelijk een antwoord op jullie vraag. Aangezien wij geen invloed hebben op de levertijd van de leveranciers, kan het voorkomen dat deze datum niet 100% zeker is.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe lever ik cadeaubonnen en/of kortingsbonnen in?

Als jij blij bent gemaakt met onze cadeau/kortingsbonnen, kan je deze gemakkelijk in het winkelwagentje inwisselen.  

De bijbehorende code invoegen onder:

  • Kortingscode verzilveren
  • Cadeaubon

 Het makkelijkste doe je dit met copy/paste. Daarna simpelweg op “toepassen” of “inwisselen” klikken. Nu heb je al geld gespaart! Niet slecht, toch?

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Wat voor soort emails stuurt Radbag mij?

Allereerst sturen we geen mails die je niet wilt ontvangen.

We hebben 2 verschillende soort mails:

Transactionele mails – deze hebben direct iets te maken met jouw bestelling (bestellings bevestiging, verzend bevestiging, feedback etc...), je klant account (wachtwoord vergeten, wish list) of een reminder dat een product weer op voorraad is, als je hebt aangegeven dat je daarover graag geinformeert word.

Deze emails worden alleen verzonden wanneer zoiets in de shop is gebeurd.

Nieuwsbrief emails – om deze mails te ontvangen moet je je eerst aanmelden. Daarna ontvang je mails over nieuwe producten en promoties. In de footer, helemaal onderaan in elke email die we versturen, kun je ook kiezen om de nieuwsbrieven niet meer te ontvangen.

Meer details over onze nieuwsbrief (met name het aanmelden en de kortingen) vind je hier.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Hoe werkt het aanmelden voor de nieuwsbrief?

Er zijn meerdere mogelijkheden om je in te schrijven:
- In je klanten account
- Met popup
- In de registreer box in de shop
- Aan het einde van de checkout pagina

Soms zijn er speciale promoties voor verschillende manieren van aanmelden. Deze promoties worden duidelijk gecommuniceerd. Let op: als je al ingeschreven bent voor de nieuwsbrief via je klanten account of checkout, dan zul je geen kortingscode meer krijgen als je je daarna nog een keer inschrijft via de popup. Maar je zal eerder profiteren van exclusieve nieuwsbrief deals.

Nadat je ingeschreven bent ontvang je van ons een email om je email adres te bevestigen. Een paar minuten (max 10-15) nadat je je email adres hebt bevestigd ontvang je van ons een email met je kortingscode. Deze kun je dan gebruiken in je winkelwagentje.

Als je problemen hebt of als je kortingscode niet werkt (terwijl je wel goed en voor de eerste keer ingeschreven bent), gebruik dan graag het kontakt formulier.

Let op! De kortingscodes van de nieuwsbrief gelden niet op cadeauboxen of cadeaubonnen. Alle informatie over de geldigheid van de kortingscodes wordt bekend gemaakt voor het aanmelden van de nieuwsbrief.

Mocht je nog meer info over dit onderwerp willen hebben, gebruik dan graag ons geweldige contact formulier
Dat vinden wij fijn om te horen! Wij wensen jullie veel plezier op onze site!

Jullie kunnen ons ook telefonisch bereiken

phon
025 88 53 99
Maandag-Vrijdag 8:00-18:00

Onderwerpen
Bestelling
Product details
Betaalmethode
Verzending
Retourneren, omruilen, terugbetaling
Cadeaubonnen en kortingsbonnen
Overige vragen