Menu

Retourneren – zo werkt het!

Wil je graag een of meerdere producten terugsturen? Geen probleem! Bij radbag willen we dat je 100% tevreden bent met je aankoop bij ons. Je kan dan ook alle bestelde goederen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Gratis!

Heb je een defect of beschadigd product van ons ontvangen met een waarde van minder dan €30? Stuur ons dan alstublieft eerst even een mailtje op [email protected] - met foto’s en een beschrijving van het probleem. Dan zoeken wij de meest pragmatische oplossing voor je, eventueel zonder retourzending. Voor alle andere gevallen staat de retourprocedure hieronder beschreven.

Zo werkt het:

Stap 1   Maak je persoonlijke retouretiket op het retourportaal van DHL. In het veld “Klantnummer” vul je je klantnummer in, dewelke je terugvindt op je factuur. Je zal het label vervolgens als PDF ontvangen. Je dient deze gewoon nog af te drukken en op je retourpakket te kleven. Het retouradres voor je pakket vind je ook op dit label. Maak het jezelf gemakkelijk, en gebruik de kostenloze mogelijkheid die we aanbieden. Stuur het pakket niet terug op eigen houtje!

Stap 2   Vul het retourformulier in dat bijgevoegd was bij je pakket, en voeg dit bij je retourpakket. Heb je geen retourformulier gevonden in je pakket? Dan kan je deze hier downloaden.
Stap 3   Plak het retourlabel op je retourpakket en breng het naar een DHL parcelshop in je buurt. Bewaar het bewijs dat je van hen krijgt. Dit toont namelijk aan dat je het pakketje hebt teruggestuurd, in geval het verloren raakt onderweg.

Stuur je pakket naar:

Radbag
c/o MH direkt
Bleicheweg 158
88131 Lindau
Duitsland/Germany
Stap 4  

In orde! We storten het geld terug binnen 10 dagen nadat we je pakket ontvangen hebben.

 

Let op: Gepersonaliseerde artikelen, vervalbare artikelen, audio/video opnames en software vallen buiten het herroepingsrechts zodra je deze uit de verzegelde verpakking hebt gehaald.

Gedetailleerde informatie omtrent het herroepingsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden.